جنگ برای عشق،جنگ به خاطر آرزوها،جنگ برای بردن
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 51238
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

جنگ برای عشق،جنگ به خاطر آرزوها،جنگ برای بردن

من بعد از کلی دربه دری و بدبختی به این نتیجه رسیدم که برای اینکه موفق بشیم باید همه ما عاشقا دست به دست هم بدیم و به هم کمک کنیم یه عاشق هیچ وقت کم نمیاره من یه عاشق دلشکسته از همه شما عاشقا میخوام بیاین و به من کمک کنید اینجوری خیلی از کارامون حل میشه میتونیم به طرفامون توسط افراد دیگه بفهمونیم پس هر کی موافقه و میتونه کمک کنه و احتیاج به کمک داره بیاد بگه به خاطرعشق میجنگیم همه با هم.

میگن 99درصد قسمته باشه قبول ما برای یه درصد باقیمونده میجنگیم یه نفرم اگه مشکلش حل بشه و به عشقش برسه باعث خوشحالی همه ما میشه به کمک همه شما نیاز دارم .

عاشقا بیان دست به دست همدیگه بدیم بیاین بجنگیم به خاطر تمام خاطره ها و روزهایی که عاشق بودیم منتظر همه شما هستم

عاشق دلشکسته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر