قصه تنهایی من دلشکسته
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 51234
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

قصه تنهایی من دلشکسته

روح تنهای من در غربت این کوچه گفتنی ها دارد از شکست ها و ناامیدی ها.

و اما نکته اینجاست که چه زمانی آن را توصیف کنم،دلم از تمامی غربتها پر است و از نابسامانی این روزگار.

دوست داشتم کوله بار بر میبستم و از این دنیا صعود میکردم که شاید به شب غمناک محبت برسم.

من گم شده ام در تنهایی و در زیر بار سنگین زندگی مانده ام تنها.

تنهای تنها،تنهای تنها،تنهای تنها

من امیر دنبال همصحبتی،محبتی،سنگ صبوری می گردم،یاریم کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر