عطش عشق من
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 51231
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

عطش عشق من

باز این دل شهر آشوب وحشی شده است و در هیچ کجا بند نمی شود،باز یک دنیا آشفتگی،باز بی قراری به جانم افتاده است.عجب تب و تابی!به گمانم قرار عشق با من این است که آواره ام کند از این کوی به آن کوی،از این دیار به آن دیار.

چه احساس نمناکی به عطر صدف های دریایی می ماند.

خدای من مرغان دریا،بال،بی قراری،یک عالمه موج!!!خدایا این همه آبی را از من مگیر.

                                                                              

 

تو ای همزاد رویاها،تو ای روح اهورایی                                                           رهایم میکنی یا نه از این کابوس تنهایی

     نمی دانی که اینجا من چه دلتنگ و پریشانم                                           و شبهایم بدون تو ندارد صبح فردایی

         تو رفتی و نپرسیدی از اندوهو غم و غربت                                     رها کردی مرا در این شب تاریک و یلدایی

            بیا من را ببر با خود که اینجا بی تو میمیرم                          می ترسم بدون تو از این اوار تنهایی

               دخیل آرزویم را به چشمان تو می بستم                   بریدی از من و دیگر به دیدارم نمی آیی

                  اگر چه رفتم از یادت در این سرمای پاییزی     هنوز اما بهارمن،تو در یادم شکوفایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر