درد دل با خدا
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 51234
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

درد دل با خدا

دلم گرفته ای خدا،این روزا هیچکی غیر تو درد منو نمیفهمه،

دلم گرفته ای خدا حتی صدامم این روزا به ساز من نمی خونه،

دلم گرفته از همه از این روزای سوت و کور.از این ترانه مردگی از این شبای بی عبور.تمام لحظه ها دلم زیر هجوم حادثه منتظر راهیه که دوباره تا تو برسه،

دلم گرفته ای خدا گریه امونم نمی ده چرا دیگه حتی دلم تو رو نشونم نمی ده،

گناه بی باوریمو خودم به گردن می گیرم ،اگه نگیری دستامو تو دستای غم می میرم

دلم گرفته ای خدا مثل روزای کودکی،روزای نیلوفری،بازی های عروسکی،

اما هنوز تو باورم تا تو همیشه با منی،تو اشکامو پاک می کنی ،تو قلبمو نمی شکنی،

دلم گرفته ای خدا واسه رسیدن به تو،یه فرصت تازه می خوام دوباره دستامو بگیر ،منو ببر تا کودکی منو ببر تا کودکی

دیدن تو برام بسه    حتی بهشتو نمی خوام.



نظرات شما عزیزان:

mos
ساعت10:05---27 آذر 1391
سلام به همه و کسانیکه مث منن ...
داغونم بخدا چرا صداقت خریداری نداره ؟!؟! چرا سادگی خریداری نداره ؟!؟!؟ چرا خیانت تا این حد دوام داره ؟!؟!؟ بخدا دارم میرم داغونم کسی این دنیا نیس که به اینا جواب بده چرا ؟!؟!؟! چرا ؟؟!؟!؟!؟! چرا ؟!؟؟!؟!
آخه چرا ؟!؟!؟! تا این حد ؟!؟!؟! با اینکه میدونستم قصد ترک کردن داره اما با سادگی و صداقت پیش رفتم چون تناقض داشت چون توهم داشت ... خیلی (کاش)هایی تو دلم مونده که باز جوابشو ندارم ... با اینکه رهام کرده و تو بدترین شرایط روحیم منو رها کرد باز دوسش داشتم اما !!!... من پسری هستم که تموم زندگیمو حاضر بودم براش فنا کنم و گفتم اما از گفتنم سو استفاده کرد و تنهام گذاشت برام کمک کنید تا بتونم کنار بیام ... دلم خیلی پره اگه بخام بگم تمومی نداره moslem1367@yahoo.com


گلک
ساعت21:02---15 آذر 1391
;خیلی به دل نشست واقعاجزخدانبایدعاشق کیسی شدولی چه کنم که برا رسیدن بخدانیازبه آرامشی دارم که فقط درنگاه ساده کسیست که به بهانه بی پولی ترکم کرده کاش برمیگشت تابهش بگم هنوزسادگی هاشودو س دارم برام دعاکنیدشایدبرگشت هشت ماه که رفته ...

دلشکسته
ساعت14:59---6 مهر 1391
دارم میمیرم عشقم رفت چه کار کنم

نیلو
ساعت14:55---6 مهر 1391
عالی بود

آیدا
ساعت11:32---1 مرداد 1391
سلام وب قشنگ و جذابی دارید اگرمایل ب تبادل لینک هستید به وب منم سر بزنید وتو بخش نظرا نظرتونم بنویسید:باسه؟؟؟؟؟مخسی بای وبم:Aida-eskandari.com

آیدا
ساعت11:31---1 مرداد 1391
سلام وب قشنگ و جذابی دارید اگرمایل ب تبادل لینک هستید به وب منم سر بزنید وتو بخش نظرا نظرتونم بنویسید:باسه؟؟؟؟؟مخسی بای وبم:Aida-eskandari.com

دختر تنها
ساعت19:44---21 تير 1391
خیلی خیلی باحاله

دلشكسته
ساعت21:35---7 تير 1391
...شما كجايين پس بيشتر از يه ماهه انگار به وبتون سر نزدينتازه شما روپيدا كرده بودم فك ميكردمامروزلينكم ميكني

یامین
ساعت12:33---4 تير 1391


دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟

گفت نه .

گفت عاشقم هستی؟

گفت نه.

گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟

گفت اصلا!

دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت

پسره بغلش کرد گفت:

تو خوشگل نیستی زیبا ترین هستی.

عاشقت نیستم چون دوستت دارم.

اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم می میرم


یامین
ساعت12:33---4 تير 1391


دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟

گفت نه .

گفت عاشقم هستی؟

گفت نه.

گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟

گفت اصلا!

دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت

پسره بغلش کرد گفت:

تو خوشگل نیستی زیبا ترین هستی.

عاشقت نیستم چون دوستت دارم.

اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم می میرم


صبا
ساعت18:15---25 فروردين 1391
خیلی عالی هس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امیر