عاشق تا همیشه
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 51231
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

عاشق تا همیشه

با این که از رفتن تو خانه ام ویران شد و آواره کوچه های غربت شدم و با بغضی که در گلویم جا خشک کرده است مات و مبهوت مانده ام و می دانم که همه تبسم تو از روی اجبار بود و هر کس اسم مرا از تو می پرسید خمی به ابرو می آوردی و مرا حاشا می کردی

هر وقت گل سرخی را از روی علاقه به تو تقدیم می کردم خلوتی می جستی و پرپر می کردی

و با این که مرا رسوای عالم و آدم کردی و بی تفاوت از چشمهای خیس من گذر کردی

با این وجود من هنوز همان عاشق دل خسته و دل شکسته تو هستم که شاید همین روزا به جای اسم مجنون اسم امیر سر زبانها بیفتد و شدت عشق من طلسم مجنون را بشکند.

درست است رعد و برق همه جا را فرا گرفته است،دنیا از دورنگی مالامال است .بیشتر آدمها نقاب بر چهره دارند با این وجود:

من همان عاشق دیروز هستم و عوض نشدم

آفتابی شو امتحانم کن.



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت9:49---18 فروردين 1392
من به ظاهر سردم.سرد سرد. سردی از چشام پیداست.
اما قلبم هنوز گرمه.براکسی که همیشگی باشه. کسی که وقتی اظهار علاقه میکنه مردونگی نشون بده و همه چی رو با رسومات جلو ببره


گلک
ساعت20:53---15 آذر 1391
منم مث توهنوزکسی راکه ترکم کردودوس دارم دلم میخوادبرگرده ولی کاش یه ذره احساس داشت کاش به من فک میکرد

یامین
ساعت12:36---4 تير 1391
کاش میشد اون کسی که از ته وجودت

قبولش داری

اندازه سر سوزنی قبولت داشته باشه

کاش وقتی بهش دروغ نمیگی نگه بزرگترین

دروغگوی دنیایی



یامین
ساعت12:36---4 تير 1391
کاش میشد اون کسی که از ته وجودت

قبولش داری

اندازه سر سوزنی قبولت داشته باشه

کاش وقتی بهش دروغ نمیگی نگه بزرگترین

دروغگوی دنیایی



mori
ساعت22:28---6 خرداد 1391
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,slm.webet alie b ma ye sa bzan


یلدا
ساعت15:32---17 اسفند 1390
منم این قولو دادم به خودم.

زینت
ساعت20:05---9 اسفند 1390
سلام خوبی از وبت خیلی خوشم اومدبه ما هم سر بزن خوشحال میشیم

سمین
ساعت12:16---19 خرداد 1390
خیلی اهنگت قشنگه دوست دارم بااهنگت ومتن هات گریه کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر