آرزو دارم که مرگت را ببینم
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 51232
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

آرزو دارم که مرگت را ببینم

                            آرزو دارم که مرگت را ببینم                  در مزارت دسته های گل بچینم

                              آرزو دارم ببینم پر گناهی                         مرده ای بر دوزخی و روسیاهی

                                جای این که عاشق راز تو باشم                         آرزو دارم عزادار تو باشم

                                  بهتر از هر عاشقی نازت کشیدم                          در عوض نامردی ها از تو دیدم

                                       هر کجایی آب خوش هرگز ننوشی                     یا لباس عافیت هرگز نپوشی

                                 عاشقم کردی و رفتی از کنارم                        رنگ پاییزی کشیدی بر بهارم

                            ای پری انس و جن به تو همه قهر                  مرگ تو آیینه بندان می کند شهر

                         جای اینگه عاشق راز تو باشم                        آرزو دارم عزادار تو باشم

 

سلام به همراهان وبلاگ من کسایی که تو تنهایی همیشه به من لطف داشتن.

این شعر برگرفته از دل من نیست هدفم از گذاشتن این شعر این بود تا نظرات شما عزیزان رو در موردش بدونم تا بدونم که برخورد هر دلشکسته ای با عشق چه جوریه .

پس نظر خودتون رو برام بگید.

به نظر من اگه عاشق واقعی باشی نمی تونی آرزوی مرگ کسی رو که دوست داشتی داشته باشی حتی اگه اون فرد تا بی نهایت در حقت نامردی کرده باشه.

 نظر شما چیه؟



نظرات شما عزیزان:

بهور
ساعت12:59---22 آذر 1395
امیدوارم تقاص کاراشو پس بده مثل ی جوونی ک پرپر میشه ارزوهامو پرپر کرد

*-*
ساعت19:24---13 ارديبهشت 1395
هِِــی رَفیق! مَـmeـن بـی اَدَب نیستَم...

مَـmeـن فَقَط اوـن چیزیو میگم

کِه هرکسی خآیِـه نِوِشَتَنو گفتنشو نَدآرـه!!

عآرِه اینجوریــآس بسر به منم بای


نارسیس
ساعت13:22---26 خرداد 1392
سلام..من با اون شعر موافق نیستم اما دلم شکسته با غرور زیادیش غرور منو له کرد نمیدونم برم یا بمونم نمیدونم...

لطفا به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم دوستای گلم


khvsds
ساعت13:16---26 خرداد 1392
سلام..من با اون شعر موافق نیستم اما دلم شکسته با غرور زیادیش غرور منو له کرد نمیدونم برم یا بمونم نمیدونم...
لطفا به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم دوستای گلم


سارا
ساعت9:41---18 فروردين 1392
من ارزوی خوشبختی میکنم براش.
چون وقتی نفرین کنی .اهش دامن خودتو هم میگیره.خوشبختی بخواید تا به خودتون هم برسه


سنا
ساعت22:41---9 بهمن 1391
من عاشقش بودم خیلی هم دوستش داشتمو دارم اما اون تو همه چیز از من سرتر بود اولش میگفت خدا تو رو سر راهم گذاشته تا از این وضع نجاتت بدم بعد 180 درجه چپ کرد خیلی مغرور بود غرورمو شکست دلمو شکست بهم توهین کرد تحقیرم کرد اما نفرینش نمیکنم دم اذان همیشه دعاش میکنم که خدا همیشه مواظبش باشه یکی بهتر از من بهش بده من از کینه بدم مییاد آخه آدم چه جوری میتونه عشقشو دلشو نفرین کنه؟

گلک
ساعت20:41---15 آذر 1391
خیلی بده ببینی کسی که ادعامیکرددوست داره راحت بگه من نمیتونم ادامه بدم همه هم بدونن نامزدین وقتی اینوشنیدم دلم میخواست بمیرم ولی نبایدبه قلب هیچ کس اعتمادکردجون کسی میتونه معنی عشق وبفهمه که ازخودش بگذره ولی همه خودخواهن بعضی وقتها نفرین میکنم ولی نه ازته دل چون اینطوری خودم بیشتراذیت میشم ازخدابخواه که جواب دلت وبده نوبت اون هم میشه تواین دنیاخیلی هاجواب کاراشون ومیبینن

تنها
ساعت18:58---2 آذر 1391
سلام منم مثل شماها عاشقش بودم و همه کاری واسش کردم ولی اون هر روز با یکی بود هر روز عشق یکی بود من نه نفرینش کردم نه واسش ارزوی مرگ کردم فقط ارزو کردم که اونم یه بار حس خیانت رو بکشه یه بار کسی که عشقش و زندگیشه بهش خیانت کنه تا اون موقع هم دعا میکنم همین

تشنه حسین
ساعت20:49---19 آبان 1391
تو ما ر ا در پناه خود گیر تا از این حقیر تر نشویم !
بار اللها ! ما را در سایه لطف خویش سرافراز نگه دار!
خدای خوب من !
دلمان را تنها نگذار !
بدون تو می میرد. ..
خود کرده را تدبیر نیست.................................................... .......................
تو ما را دوست بدار !!!!!!!!!!
ما را کسی نیست جز تو !


شهاب
ساعت7:05---15 آبان 1391
امیدوارم هر کسی به محبوبش برسه... ارزوی مرگ کردن واسه بد ترین ادم زندگیم هم واسم درد اوره... من که نمیتونم کسی رو نفرین کنم. از دلم بر نمیاد. مثه سنگی که توانایی بلند کردنشو ندارم میمونه

دلشكسته
ساعت21:26---6 تير 1391
شعره خيلي خوبيه...انگار داغه دلم تازه شدهميشه سر نماز ازخدا ميخواستم كه بميره يا تاوان پس بده اما بعدش ميگفتم خدايا نشود هرگز!!!
اي روزگار...
اگه زحمتي نيس شما هم به من سر بزنيد


سهیلا
ساعت11:56---28 ارديبهشت 1391
آدم یه صبری داره وقتی تموم بشه اون وقته که از عشقت متنفر شدی و حالا روزی صد بار آرزوی مرگشو میکنی...و من روزی صد بار آرزوی مرگشو میکنم...

سحر
ساعت23:37---21 ارديبهشت 1391
سلام...درسته نمیشه واسه کسی که دوسش داری ارزوی مرگ کنی ولی با یه دل شکسته چیکار میشه کرد وقتی از زندگی سیری چیکار میشه کرد به جز مرگ ارزویی ندارم

رها
ساعت10:47---15 ارديبهشت 1391
من داستان دل شکستگی ام را به گوش همه دنیا خواهم رساند ...
عشق یا احساس بزرگترین سو تفاهم دنیاست...


صبا
ساعت18:34---25 فروردين 1391
اگه بشه یه دختر که دوست داشته باشه بامن دردودل کنه شمارش روبذاره که بهش بزنگم

صبا
ساعت18:27---25 فروردين 1391
من یه دختری هستم که هیچ کس درکم نمیکنه کسی روکه دوسش دارم هرحرفی بهم گف اما بازم غرورم روشکوندم وبه پاش موندم الان باصمیمی ترین دوستم تومدرسه که اسمش هم اسما هس رفیق شده هرروزوهرشب براش گریه کردم اماجز فحش چیزی نبود...نمی دونم کی تاحالا مثله من شده اسمش امیرعلی بودهمه چیزبراش کردم گفت شماره اسماروبهم بده والاناراحت میشم بخاطر اینکه ناراحت نشه دادم ولی بعدش گف وظیفت بود که بدی...دیگه کم کم گریم میگیره اخه تقریبا2ماه باهاش رفیق بودم وقتی حرفاش یادم میفته دیونه میشم واقعاکه بی احساس بود

پ
ساعت18:14---20 فروردين 1391
نامردی؟! نه..نامردی نکرد. رفت پی زندگیش! واسه چی جوونیشو به پای من حروم میکرد؟! بهش حق میدم.. دلمو شکست ، خیلی زیاد. ولی من.... عاشقتر از اونی هستم که بتونم نفرینش کنم. نه ، اینکارو نمیکنم. واسش آرزوی خوشبختی میکنم.

سوگل
ساعت9:42---16 فروردين 1391
سلام...
من دلم اندازه شما نشکسته ، کسی که دوسش دارم هنوز کنارمه، از دستش ناراحت بودم و یه جورایی دلشکسته که اومدم به سایت شما.
آخه ما فقط عاشق همیم ولی تیکه هم دیگه نیستیم.اینو منم میدونم ولی نمیتونم ازش جدا شم ولی اون حدود 2 هفته بود که خیلی بد شده بود میخواست ازم جدا شه چون میگفت نمیتونه منو خوشبخت کنه از لحاظ خانوادگی من بالاترم.اینو بگم که میدونم بیشتر از حدی که دوسش دارم اون منو دوست داره و بالاخره چند روز از هم جدا شدیم گفت برو.....من میام دنبالت.میدونستم نمیاد اینو گفت که جدایی برام راحت باشه . تو تمام این مدت فقط از خدا خواستم که خوشبختش که از همه سرتر باشه به همه جا برسه حتی کمکشم میکردم ولی اون برگشت، نتونست بی من بمونه .
من نمیدونم شاید نباید تو این سایت نظر میدادم آخه اونی که من دوسش دارم نامردی نکرده در حقم.
فقط از خدا میخوام اگه ما ماله همیم مارو بهم برسونه.


زهرا
ساعت14:47---21 اسفند 1390
ارزودارم يكي پيداشه كه لياقتتوداشته باشه

فاطمه
ساعت14:45---21 اسفند 1390
هستي جان منم همين شكست روتجربه كنم خيلي بدحالت گرفته ميشه چقدرغرورم شكست هميشه هم جلوچشته ونميتوني ارزوي مرگشوبكني

یلدا
ساعت15:30---17 اسفند 1390
حتی فکر به اینکه من باشمو اون نباشه کابوسه.من حتی نمیدونم اون کجاس. فقط میدونم دیگه ندارمش.حتی نمیتونم صداشو بشنوم.اما ع ا ش ق ش م
عین شما


یونس
ساعت16:10---12 مهر 1390
کسی که من باهاش صاف و صادق بودم و هیچ وقت ناراحتش نکردم و هیچ وقت در حقش خیانت نکردم من که بیشتر عمرم رو با خونواده اونا سپری کردم چون از اقوام خونی هم دیگه بودیم بعد از یک سال ابراز علاقه و وابسته کردن من به خودش وقتی پای یکی دیگه بیاد وسط و با نامردی تمام توی چشمام نگاه کنه و بگه چون دستت توی جیب باباته ( دانشجو بودم ) خیانت کنه و با کسی 27 سالشه که تقریبا 10 سال از خودش بزرگتره جواب بده :
معلومه که منم با نظر پ... موافقم که :
ارزوی اینو دارم شکستشو ببینم و حس کنه که اه و نفرین من اونو گرفته.خیلی دوس دارم بیاد بهم بگه منو ببخش که با هات بازی کردم .خیلی دلم می خواد عشقش در حقش نامردی کنه تا بفهمه دل شکستن چه معنای داره خیلی دوس دارم ناراحتیشو ببینم خیلی دوس دارم شکستشو بشنوم دوست دارم وقتی شکست می خوره یاد من بیافته و اه بکشه و بفهمه که چطوری در حقم نامردی کرد. چه شب ها و روز هایی که اشک از چشمام بند نمی شد. دوست دارم تا دردی که من کشیدم اون هم بکشه .
دوست دارم بیشترین ضربه رو مادرش بخوره که بیشترین نامردی رو در حق من کرد که گفت کاری که باهام کرد تن ادم رو می لرزونه


پروانه
ساعت14:08---10 شهريور 1390
سلام اما من می گم ارزوی مرگش و ندارم اما ارزوی اینو دارم شکستشو ببینم و حس کنه که اه و نفرین من اونو گرفته.خیلی دوس دارم بیاد بهم بگه منو ببخش که با هات بازی کردم .خیلی دلم می خواد عشقش در حقش نامردی کنه تا بفهمه دل شکستن چه معنای داره خیلی دوس دارمناراحتیشو ببینم خیلی دوس دارم شکستشو بشنوم دوست دارم وقتی شکست می خوره یاد من بیافته و اه بکشه و بفهمه که چطوری در حقم نامردی کرد .شعرت عالی بود خیلی دوس دارم این شعر و اما هر کی می گه مرگ عشقش و نمی خواد ببینه من می خوام چون داغونم کرد.له ام کرد.

هستی
ساعت21:39---7 خرداد 1390
سلام....اره تو درست میگی حداقل من باهات موافقم ادم هیچوقت نمی تونه ارزوی مرگ عشقشو بکنه حتی اگه به زبون بیاره دروغ گفته.....از دلهای شکسته نخواه که راجع به عشقشون بگن چون یا نمیتونن حرف دلشون به زبون بیارن یا به خاطر غرورشون که البته فکر نمیکنم ادمای دل شکسته داشته باشن ولی اگه داشته باشن به خاطر غرورشون دروغ میگن یا اگه بگن ممکنه درک حرف اونارو نداشته باشی....... منم نمیگم چون کسی درد این دل شکسته رو نمی فهمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر