التماس به عشق
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 51234
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

التماس به عشق

دفتر عشق که بسته شد دیدم منم تموم شدم

خونم حلال ولی بدون به پای تو حروم شدم

اونی که عاشق شده بود بدجوری تو کار تو موند

برای فاتحه بهت حالا باید فاتحه خوند

تموم وسعت دلو به نام تو سند زدم

غرور لعنتی می گفت بازی عشقو بلدم

از تو گله نمی کنم از دست قلبم شاکیم

چرا گذشتم از خودم چرا غرق تاریکیم

دوست ندارم چشمای من فردا به آفتاب وا بشه

چه خوب میشه تصمیم تو آخر ماجرا بشه

دست و دلت نلرزه

بزن تیر خلاصو

از اون که عاشقت بود بشنو این التماسو



نظرات شما عزیزان:

عطا خان
ساعت12:49---14 تير 1393
عالی بود دمت چیز

پریناز
ساعت13:45---21 اسفند 1390
رفتنت تمام باورهایم را برباد داد...
چمدانت راکه بستی...چه ارام چیزی درونم شکست...اسوده برو...این قلب تکه تکه شده دیگر به درد کسی نمیخورد...
وب قشنگی داری همه چیزایی روکه نوشتی با ذره ذره وجودم میفهمم.


من+...؟
ساعت15:32---17 مهر 1390
سلام دوسی جون
خو من میخواستم عکسو باز کنم ببینم عسکه چیه اونوقت تو کد گذاشتی؟


سمین
ساعت12:12---19 خرداد 1390
خیلی وب قشنگی داری همه ی متن تووب تو حرف دل من امیدوارم مثل من تنها نشی بهم سربزن خوشحال میشم

سمین
ساعت12:10---19 خرداد 1390
خیلی وب قشنگی داری همه ی متن تووب تو حرف دل من امیدوارم مثل من تنها نشی بهم سربزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امیر