داستان زیبا و عاشقانه (عشق پسر به دختر)
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 51235
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

داستان زیبا و عاشقانه (عشق پسر به دختر)

 

دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟

پسر گفت : نه ، نیستی

 

 

 

 

 

 

دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟

 

 

 

 

 

پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم

 

 

 

 

 

دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟

 

 

 

 

 

پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم

 

 

 

 

 

دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش

 

 

 

 

 

میکرد

 

 

 

 

 

اماپسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت

:

 

 

 

 

 

تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی

 

 

 

 

 

من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را

 

 

 

 

 

و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر